Twitter

Jag ville bara tala om att jag inte har Twitter, har aldrig haft Twitter och kommer aldrig att skaffa det heller. Twitter är ett superbra koncept enligt grundarna och alla de miljoner människor som twittrar varenda dag, timme, minut, sekund osv. Jag tror inte att någon i hela världen vill veta vad jag håller på varenda minut av mitt liv (just nu kliar jag mig på mitt fästingbett på axeln, stör mig på äppelskrutten som ligger brevid mig och hostar upp den slem som sitter i halsen) - men jag kan ju ha fel...

Photobucket

2 kommentarer:

Cissi sa...

ooh snygg blogg du har :) är det bokeh-textur på denna bild? jag gillare!

Julia Appelgren sa...

Tack!
Jag hittade en tutorial om hur man gör fairy dust :P
http://vimeo.com/1996492
så jag var tvungen att testa den och här är resultatet :)